21 Eylül 2012 Cuma

can sıkıntısından iyi is çıkar!//nice draw in boring.

her zaman ,, canınız sıkılır ve birşey güzel olacakmı ? veya satacakmı ? gibi tüm designerların kafasını patlatan  sorulardan uzak umursamadan yapılan 2 dakikalık karalamalar çok başarılı olur..kendim için sanat..karakalem 3.5 dakika:)

all the time , you got bored and just scratch on basic notebook in two minutes.without is it beautiful? or commercial? questions.and it gets great ! art to myself..black lead in 3.5 minutes:)

11 yorum:

  1. bu kadar kisa bir surede super bir cizim bayildim ellerine saglik :)) blogunu keyifle takibe aliyorum bende beklerim bloguma sevilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hoşgeldin keyif verdin:)sana sıklıkla uğruyorum zaten:)

      Sil
  2. çizim yapmak bazen gerçekten rahatlatıcı oluyor :) 3,5 dakikalık çizimin gerçekten çook başarılı!

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com

    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  3. Gorgeous sketchings, and you're really talented u r!! 4 Sure!

    YanıtlaSil
  4. Ohh 4 sure I love this blog!! You should check out mine! I love your blog, and you are so creative. You have some great interesting ides. I'm adding a craft section to my blog at the 1st of the year, and it will be for any, and all things handcrafted. That means EVERYTHING!!! I'd love to post a tutorial video or two, of you making one or two, of our FANTASTIC! creations. Please email me at simplystargazers@gmail.com so I can give you more info!! Her's the link to my blog!

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar mailin üzerine geldim ziyaretine cok hos cizimlerin var gibi:)
    Nacizane yorumum sayfanın zeminini gozu yormayacak bir renk yapman, boylelikle yazılar rahatlıkla okunabilir.

    Sevgiler,
    Cigdem

    htpp://chicthem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. gercekten cok süper! gölgelenirme konusundada cok basarilisin! ben mesela orda zorlaniyorum. daha yeni bir cizim kursuna basladim, umarim bende böyle daha düzgün ve hatasiz cizebilirim :) beni ilgilendiren birsey var, cizimle ilgili bi dal mi okuyormusun yoksa hobby olarak mi ciziyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoşgeldin:)
      ve teşekkür ederim iltifatların için, ben güzel sanatlar fakultesinde tekstil tasarımı okudum .yetenek sınavı ile okula giriş yapıldığından
      öncesinde kursa giderek klasik resim eğitimi aldım daha sonra okula girdiğimde de çıplak model derseriyle hep çizmeye devam ettim
      97 girişli olduğuma göre 15 yıldır çiziyorum:) sende istersen çizimlerini görmek çok isterim madem eğitim alıyorsun elimden geldiğince yardımcı olmak isterim

      burcin@coccosha.com buradan yazabilirsin bana

      teşekkürler!

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. blogunda gördüğüm çizimler içinse söylemem gereken tek şey kalemi bastırmaktan kormamalısın elin düzgün yeni kursa başlamış bir insana göre harikasın sadece cesaret ve zaman+çalışma eksiği var sende bence:)
      başarılar

      Sil