13 Ağustos 2012 Pazartesi

merhaba

herkeze merhaba 1 haftalık tatil arası verdim sadece ama yinede az da olsa birşeyler yollamaya çalıştım size.yavaş yavaş yollamaya da devam edeceğim.fotoğrafları bir organize edeyim. önce marmaris datça yarımadası sonra da - hisarönü müptelası bir çift olarak yıllardır gittiğimiz GOLDEN KEY HİSARÖNÜ kollarındaydık yine .sakin ,yalın dekorasyonu ,güleryüzlü personeli insanı boğmayan az ama kaliteli ve yeterli açıkbüfesi-müthiş denizi, çimlerin üzerinde ama deniz kenarında güneşlenme lüksü hem dinlenme hem eylenme fırsatı sunan ve çevresinde bir çok güzel koy barındıran harika bir yerde harika bir butik otel.ağaçlar denize ulaşıyor.en güzel doğa oralarda zaten bence.tatilin en güzel günü selimiyeden gelen bir teknenin bizi almasıyla tüm yarımadanın koylarını ve bükleri gezdiğimiz gündü.çok şeker bir aile kendi tertemiz teknelerinde deniz levreği pişirerek bize özel ve güzel bir gün yaşattı.Günay Beye teşekkür ediyorum. seneye onların teknesinde 4 gün kalmayı planlıyoruz

http://www.hisaronu.com.tr/tr/index.php

oraları çok seviyorum geçen sene de Bozburundaydık tabiki ilk akla gelen adres Sabrina's Hous hayatımda gördüğüm en güzel , doğası-konumu -odaları -dekorasyonu-mutfağı-personeli ve manifestosu açısından ,,butik otellerden biri. mutlaka deneyimlemek lazım.genellikle daha çok romantik bir kaçış niteliği taşıyorsa tatiliniz çocuğunuz yoksa veya onsuz olacaksanız ve dinlenmek se tek amaç kusursuz biryer. ama biraz aktivite su sporları yürüyüş gece hayatı derseniz ruhunuz sıkılır.hiçbirşey yok çünkü.sadece sessizlik lüx ve deniz..benim için harika süslen yemek ye , yüz ,yat i-pad-dergi gazete-kitap akşama kadar.sonra yine süslen yemek ye..bundan iyisini düşünemiyorum bile.ayrıca adrenalini az aktiviteler de yok değil. size özel bir gulet ile simi adasına günübirlik bir ziyaret gibi ..çok güzel çook.bol tavsiye ederim

http://sabrinashaus.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder